Tavallisia kysymyksiä

Ostokset Smartsterin kautta

Tervetuloa Smartsteriin! Keräämme Internetistä tarjouksia eri kivijalkaliikkeistä ja verkkoliikkeistä verkko-sivustollemme. Meiltä löytyy kaikkea aina vaatteista ja kengistä leluihin ja meikkeihin saakka. Voit ostaa Verkkosivuiltamme löytyvät tuotteet joko suoraan verkossa tai kivijalkaliikkeessä. Tarjoukset näkyvät "luokitelluissa ilmoituksissa", joita voit napsauttaa nähdäksesi tarjouksen "yksityiskohdat". Kun haluat ostaa tarjouksen tuotteen, napsauta "Liikkeeseen”- painiketta ja siirryt tuotetta myyvään liikkeeseen.

Kun olet valinnut tuotteen, siirrä se liikkeen ostoskoriin. Voitte lisätä ostoskoriin muitakin tavaroita toistamalla edellä mainitun prosessin. Kun olet valmis maksamaan tuotteesi, siirry kassalle. Tällöin maksuprosessi käynnistyy ja voit täyttää osoitetiedot sekä valita maksutavan. Pyydämme sinua tarkistamaan, että kaikki tiedot ovat oikein ja vahvista viimeiseksi tilaus.

Huomioi, että et osta mitään tuotetta suoraan Smartsteriltä, vaan tuotetta myyvästä liikkeestä heidän ostoehtojensa mukaisesti.

Ei. Smartster ei ole laatinut luetteloa valikoimastamme. Uusia tarjouksia lisätään sivustolle lähes joka päivä. Siksi suosittelemme, että vierailet säännöllisesti sivustolla Smartster.fi

Ei, meillä ei ole kivijalkaliikettä ja on tärkeää ymmärtää, että Smartster ei myy tuotteita vaan olemme tuhansien eri liikkeiden tarjousten keräyspaikka.

Olet tervetullut ottamaan yhteyttä meihin, mutta jos sinulla on kysyttävää asiakaspalvelusta, toimituksista, maksuista, valituksista, palautuksista tai jostakin muusta syystä, joka koskee ostamaasi tuotetta, niin siinä tapauksessa pyydämme sinua ottamaan yhteyttä tuotteen myynneeseen liikkeeseen.

Löydät ”Ota yhteyttä”- kohdasta yhteydenottolomakkeen, jonka avulla voit tavoittaa meidät. Vastaamme kaikkiin sähköposteihin mahdollisimman pian arkisin. Jäämme innolla odottamaan yhteydenottoasi.

Kysymyksiä tuotteesta

Tuotteet eivät ole varsinaisesti myynnissä Smarsterillä, emmekä tiedä koska liike taas pistää kyseisen tuotteen uudelleen myyntiin. Jos tuote tulee uudelleen myyntiin laitamme tarjouksen mahdollisimman pian Smartsterille.

Valitettavasti Smartsterin asiakaspalvelu ei voi tietää, tuleeko tuote uudelleen myyntiin. Joskus liikkeeseen palautetaan tuotteita ja loppuunmyyty tuote palaa yllättäen tuotevalikoimaan. Siksi on aina hyvä käydä vilkaisemassa Smartster.fi-sivustoa silloin tällöin. Voit saada etulyöntiaseman tilaamalla uutiskirjeemme tai rekisteröitymällä Facebook-sivullemme: www.Facebook.com/Smartster.

Smartsterin tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tuote on saatavilla tai tarjousajan päättymispäivään saakka.

Smartster näyttää kaikki tiedot yksittäisistä tuotteista kyseiseltä liikkeeltä saatuihin tietoihin perustuen. Jos haluat lisätietoja, napsauta ”Liikkeeseen” -painiketta päästäksesi kyseisen liikkeen tuotesivulle. Tältä sivulta löytyy lisätietoja esimerkiksi koosta, väristä, materiaalista ja vaatteiden istuvuudesta.

Valitettavasti Smartsterillä ei ole mahdollisuutta poimia yksittäisiä tuotteita tai tarjouksia valikoimaamme, vaan siitä päättävät liikkeet, joiden kanssa teemme yhteistyötä. Otamme ilolla vastaan vinkkejä ja ehdotuksia siitä, miten voimme parantaa asemaasi kuluttajana.

Koska et osta tuotetta suoraan Smartsteriltä, emme voi hyvittää erotusta. Valitettavasti emme voi maksaa korvausta asiakkaille, jotka ovat jättäneet tilauksen ennen hinnanalennusta.

Asiakaspalvelumme voi informoida vain Smartsterin välittämistä tarjouksista.

Maksutapoja koskevat kysymykset

Kaikki maksut suoritetaan suoraan liikkeessä, josta tuote ostetaan. Niissä sovelletaan kyseisen liikkeen maksuehtoja (luottokortti, verkkopankki, lasku tai postiennakko jne.).

Smartster.fi ei kysele luottokorttitietojen tai maksutapojen perään. Teet ostokset Smartsteriin liitetyistä liikkeistä ja sinun tulee tarkistaa niiden maksuehdot. Teemme parhaamme tarkistaaksemme, että yhteistyökumppanimme ovat luotettavia ja netistä tilaaminen on yleensä turvallista. Sinä itse olet vastuussa ostoksistasi liikkeissä eikä Smartster.

Smartster ei koskaan laskuta teitä, vaan sen hoitaa liike, josta tuote on ostettu ja silloin pätevät kyseisen liikkeen maksuehdot.

Kysymyksiä kuljetuksesta ja lähetyksestä

Tilauksissa sovelletaan liikkeiden toimitusehtoja ja niistä tiedotetaan tilauksen yhteydessä. Jos jokin tilaus viivästyy tai sitä ei tule ollenkaan, ota välittömästi yhteyttä kyseiseen liikkeeseen. Valitettavasti Smartsterillä ei ole mahdollisuutta jäljittää tilausta, koska me olemme ainoastaan tarjousten keräyspalvelu.

Mahdolliset rahtimaksut vaihtelevat eri liikkeiden kesken ja suosittelemme, että otat asiasta selvää ennen ostospäätöksesi lopullista vahvistamista.

Ei, toistaiseksi et voi tehdä niin. Jokaisen liikkeen tilaukset tehdään ja vahvistetaan erikseen.

Tein tilauksen

Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä kyseiseen liikkeeseen mahdollisimman pian. Vain kyseinen liike voi päättää tilauksesi muutoksista. Huomioi, että Smartsterille ei ilmoiteta tilauksistasi, koska olemme vain tarjousten keräyspalvelu.

Ruotsissa useimmat paketit toimitetaan lähimpään noutopisteeseen, eikä kotiosoitteeseen. Saat paketin saapumisilmoituksen useinmiten tekstiviestillä tai sähköpostilla heti, kun paketti on saapunut lähimpään noutopisteeseen.

Ota mahdollisimman pian yhteyttä kyseisen liikkeen asiakaspalveluun, josta ostit tuotteen.

Lähetyksen seuranta

Tarkista tuotteen myynneen liikkeen kanssa onko heillä käytössään lähetysten seuranta.

Palautusoikeus

Ei, et voi ottaa yhteyttä Smartsteriin tai palauttaa tuotteita tai palveluja, koska me emme ole myynneet tuotetta tai palvelua sinulle.

Ota yhteyttä liikkeeseen, josta olet ostanut tuotteen. Monilla liikkeillä on käytäntönä 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus, mutta se voi vaihdella liikkeestä toiseen.

Ota yhteyttä liikkeeseen, josta olet ostanut tuotteen.

HUOMIO: Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin, virheellisiin hintatietoihin, tuotekuvausten puutteisiin ja hinnanmuutoksiin.

Huomioi, että Smartster tekee kaikkensa esittääkseen kaikki olennaiset tiedot yksittäisistä tarjouksista, mutta että kaikki ostot suoritetaan Smartsterin ja Smartster Group AB:hen liitetyissä liikkeissä eikä Smartster Group AB:ssä.